لیفت اندوسکوپیک ابرو و شقیقه پیشانی

لیفت اندوسکوپیک پیشانی چیست؟


لیفت اندوسکوپیک پیشانی روشی با حداقل میزان تهاجم است که تحت بیهوشی انجام می‌شود. بعد از ایجاد یک سری برش‌های کوچک مخفی داخل موها، جراح از یک سری ابزار تخصصی برای جدا کردن و بالا کشیدن بافت پیشانی استفاده می‌کند. این روش نسبت به روش‌های سنتی‌تر، معمولاً دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد و بهبودی سریع‌تر برای بیمار حاصل می‌شود.


لیفت اندوسکوپیک پیشانی چه کاربردهایی دارد؟


وقتی از ناحیه بالای صورت صحبت می‌کنیم، باید به ارتباط مستقیم پیشانی، ابروها و پلک‌های بالا توجه داشته باشیم. بسیاری از مواقع بیماران به خاطر افتادگی پلک به پزشک مراجعه می‌کنند، اما درمان، خیلی اوقات می‌تواند از راه لیفت ابرو انجام شود. در این مواقع لیفت اندوسکوپیک پیشانی می‌تواند به عنوان جایگزین یا درمان مکمل عمل پلک‌ها درنظر گرفته شود.

 

لیفت اندوسکوپیک پیشانی همچنین، می‌تواند لیفت ابرو را هم با حداقل میزان اسکارهای بعد از عمل و شکاف در بافت پوست، انجام دهد. در واقع، هدف اصلی فقط لیفت پیشانی برای بالاتر رفتن ابروها نیست؛ بلکه با این کار چین‌های پیشانی و خطوط پوست هم برطرف می‌شوند.


طی فرآیند لیفت اندوسکوپی پیشانی چه اتفاقاتی می‌افتد؟


لیفت اندوسکوپیک پیشانی، با بی‌حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود تا روند کار راحت‌تر پیش برود. پس از اتمام این مرحله، بیمار برای شروع برش‌ها آماده خواهد شد.

 

برش‌های به‌کار رفته در لیفت آندوسکوپیک نسبت به نمونه‌های استفاده‌شده در لیفت پیشانی به روش‌های قدیمی‌تر، متفاوت است. با تکنیک اندوسکوپیک حدود سه تا پنج برش در خط مو ایجاد می‌شود که برش‌هایی بسیار کوتاه است. در مقابل، لیفت با روش قدیمی، یک برش طولانی ایجاد می‌کرد که به زمان بهبودی بیشتری نیاز داشت.

 

پس از ایجاد برش، اندوسکوپ با دقت وارد می‌شود. اندوسکوپ یک ابزار پزشکی با نور و دوربین است. این دوربین اطلاعات تصویری را به یک مانیتور تلویزیونی منتقل می‌کند، و این امکان را فراهم می‌کند تا جزئیات در بافت‌های زیرین پیشانی ایجاد شود.

 

در پایان عمل، پس از انجام تغییرات در بافت، جراح برش‌ها را با بخیه‌های مخصوص می‌‌بندد.

رزرو نوبت مشاوره
لیفت اندوسکوپیک ابرو و شقیقه پیشانی